sobota, 3 grudnia 2016

Nalewka Bursztynowa / Sprit of Amber






Witam serdecznie!:)
Bursztyn to żywica zaklęta w czas. Wydobywany z morza,
 w którym przeleżał kilkadziesiąt milionów lat,
 ma w sobie moc oraz piękno spokoju. Samo patrzenie 
na ten półprzezroczysty kamień przynosi ulgę,
 a picie go pod postacią nalewki wspomaga wydzielanie żółci
 i przyspiesza gojenie ran, powodując ogólne lepsze samopoczucie.

Specjaliści od medycyny naturalnej uważają, że każdego
 z nas otacza pole elektromagnetyczne. 
Na skutek stresu, czy choroby pojawia się w nim nadmiar
 ładunków dodatnich. Tymczasem nasz organizm funkcjonuje
 prawidłowo, gdy między ładunkami dodatnimi i ujemnymi istnieje równowaga.
To dzięki bursztynowi, który wytwarza przyjazne nam
 ładunki ujemne, możemy ją odzyskać.
 Badania wykazały, że kamień ten zawiera wiele cennych mikroelementów:
 krzem, magnez, żelazo, wapń, potas, 
związki organiczne połączone z jodem, substancje lotne, kwasy żywiczne. 
Korzystnie na nasze zdrowie wpływa jednak bursztyn surowy,
 czyli nieszlifowany. Ma wtedy właściwości antybakteryjne, ułatwia gojenie,
  wzmaga wydzielanie żółci, uspokaja, 
aktywizuje organizm do walki z chorobami i do regeneracji.

Dobrym sposobem na wykorzystanie możliwości bursztynu
 jest sporządzenie z niego nalewki. Bursztyn połączony
 ze spirytusem, który ma właściwości rozgrzewające,
 to prosta i sprawdzona metoda na zapobiegnięcie drobnym
infekcjom i przeziębieniom.
 Nalewka, którą natrzemy skronie i kark,
 załagodzi bóle migrenowe i usunie zmęczenie, dodana do
 herbaty przeciwdziała grypie i chorobom gardła, a wmasowana
 w plecy odpręży je i zminimalizuje bóle reumatyczne. 
 Poza tym ma pozytywny wpływ na układ trawienny, pomaga
 w zatruciach i nieżytach oraz obniża wysokość ciśnienia tętniczego.



Dziękuje za odwiedziny i komentarze!:))
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu!:))



63 komentarze:

  1. That sounds really interesting.
    Have a lovely weekend

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takim rzeczom troszeczkę nie ufam heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej nalewki z bursztynu jeszcze nigdy nie smakowałam niestety <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie nalewki nie przemawiają do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze kupuję go mamie, sama też mam.
    Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam tej nalewki ale słyszałam ,że skuteczne również jest noszenie biżuterii z bursztynem w sposób aby kamień dotykał skóry.

    OdpowiedzUsuń
  8. It must be good.
    Have a lovely sunday.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama uwielbia nosić bursztyny, a nalewkę tez trzyma 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tą nalewkę , u mnie w domu też jest

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, w dzisiejszym dniu składam Ci najserdeczniejsze życzenia imieninowe: zdrowia, radości, wspaniałego i szczęśliwego życia, spełnienia marzeń - nawet tych najskrytszych i na pozór niemożliwych do spełnienia.
    Buziaczki, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Kochana:-)) Pozdrawiam serdecznie, buziaczki i uściski przesyłam:-))))

      Usuń
  12. This is really amazing!


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. I didn't know this product but sounds super functional :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam,ale ja raczej omijam alkohol:)
    muszę poczytać i wgryźć się w temat, może się przekonam:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim domu kiedyś obowiązkowo była nalewka bursztynowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Seems like a great product! Thanks for sharing Basia!!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mais um post super interessante!
    Desconhecia por completo, tais propriedades do âmbar!
    Beijos! Bom domingo!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego Basieńko z okazji imienin. Dużo zdrowia i uśmiechu na twarzy oraz samych radosnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje bardzo:))) Buziaczki i uściski przesyłam:-))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh, I'm convinced it is a wonderful product. Thanks for sharing!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sounds good
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  22. Very interesting! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo zdrowia i szczęścia Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i nawzajem Basieńko! Buziaczki i uściski przesyłam:-))))

      Usuń
  24. niestety nie miałam jeszcze możliwości skosztowania :( http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I would want to try this product. Hope it's available in our market.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używałam kiedyś maści bursztynowej, ale nalewki nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nalewce bursztynowej słyszałam dawno temu. Bursztyn (oczywiście z naszego morza) przywiozłam latem i trochę trwało zanim się zabrałam za przygotowanie nalewki. Muszę powiedzieć, że sama jestem zaskoczona jej dobroczynnym działaniem. Polecam!:)

      Usuń
  27. I love amber too Basia. I have amber necklace and rings.But I've never used it as a tincture. Thanks for your advice!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post :) Serdecznie pozdrawiam i składam spóźnione życzenia imieninowe! Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Kochana:)) Buziaczki i uściski przesyłam;-)))

      Usuń
  29. Nigdy nie słyszałam o takim produkcie Musze sie bliżej temu przyjrzeć Miłego poniedziałku! Pozdrowionka!!! 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice post! Thank you so so much for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. So interesting thank you
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno, dawno temu zrobiliśmy taką nalewkę dziadkowi :). Jak będziemy nad morzem zaopatrzę się w bursztyn :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. o Nalewka ! To jest to :D Ale nie słyszałam o bursztynowej nalewce ;) A szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful sharing, dear! Have a great week! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. Sounds interesting!

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    Mein Blog - HOKIS

    OdpowiedzUsuń
  36. Great info, thx for sharing with us.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie doceniałam bursztynu, może warto spróbować!
    Przyjmij Basiu troszkę spóźnione życzenia imieninowe. Życzę Ci dużo szczęścia i spełnienia marzeń. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuje bardzo za życzenia:)) Pozdrawiam serdecznie, buziaczki i uściski przesyłam!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  39. No to trzeba zrobić sobie nalewkę na bursztynach :) Jak pojadę nad morze, to sobie trochę ich kupię. Tymczasem robię nalewkę na pigwie, podobno jest pyszna, więc muszę sprawdzić. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. taka nalewka kojarzy mi się tylko z moją babcią!:) kiedyś miała

    OdpowiedzUsuń
  41. Na moje dzisiejsze samopoczucie by sie przydała! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Używam obecnie maść z bursztynem na moje kolano...o nalewce słyszałam, ale nie stosowałam. Może jednak Warto by było? Pozdrawiam jeszcze Imieninowo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:) Buziaczki przesyłam:)))

      Usuń
  43. Super nalewka oraz spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia imieninowe, szczęścia i spełnienia marzeń. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:)) Pozdrawiam i buziaczki przesyłam:))

      Usuń
  44. Świetna jest taka nalewka do smarowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. I have not tried this. Sounds interesting. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń