niedziela, 17 września 2017

Kasza pęczak z suszonymi grzybami





Witajcie Kochani!😃😃😃

W dzisiejszym poście przepis na kaszę pęczak, która w połączeniu
 z grzybami smakuje wyśmienicie. Ja dodałam grzyby suszone,
ale świeże grzyby nadają się idealnie, tym bardziej, że własnie
 mamy sezon grzybowy.
Jest to bardzo proste w przygotowaniu, pożywne i zdrowe danie.

Składniki:
1 szklanka kaszy pęczak
5 dkg grzybów suszonych
1 kostka bulionowa
około 10 dkg masła
sól, pieprz

Przygotowanie:
Kaszę pęczak gotujemy w bulionie z dodatkiem 5 dkg masła
 (1 szklanka kaszy i 4 szklanki bulionu).
Grzyby zalewamy wrzątkiem. Kiedy zmiękną kroimy w paski.
Cebulę pokrojoną w grubą kostkę podsmażamy z grzybami na pozostałym maśle.
Mieszamy z ugotowaną kaszą i gotujemy jeszcze 5 minut, mieszając.
Doprawiamy solą i pieprzem, ewentualnie odrobiną masła, gdyby kasza była za sucha.
Posypujemy pietruszką lub rzeżuchą.
Smacznego!




  Kochani w przyszłym tygodniu wybieram się na urlop
do Polski. Bardzo liczę na dobrą pogodę...
 Robię więc sobie małą przerwę w blogowaniu i w najbliższym
 czasie posty nie będą się ukazywać. W ramach możliwości
postaram się Was odwiedzać.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego tygodnia! 😊😊😊
💋💋💋


49 komentarzy:

  1. This looks really good!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! Przepis może być smaczny , Ale ja nie lubię żadnej kaszy, Natomiast Grzybki uwielbiam - Pozdrawiam Cię Gorąco, Miłego i Pogodnego Urlopu Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaszę pęczak bardzo lubię, a Twoje połączenie na pewno bardzo by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kasze wszelakie.Smakowity przepis.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks healthy and delicious! Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smakowite :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  7. That looks really good!
    Have a good time in Poland.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, ja też lubię wszelkie kasze.
    Udanego i słonecznego urlopu Ci życzę i przesyłam ciepłe uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Smaczne i szybkie do przygotowania danie ☺ Bardzo lubię takie dania ☺ Pychotka ☺

    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Suszone grzyby potrafią wiele zdziałać w każdej potrawie. Świetny przepis Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tem uma boa apresentação, ê uma receita saudável.
    Uma excelente semana

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne danie:))lubię kaszę i grzyby więc trzeba wypróbować:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasza z grzybami musi smakować wybornie :)!!! Lubię takie proste i smaczne jedzonko :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! Have a lovely Day! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Fanką grzybów nie jestem ale może mojemu mężowi by zasmakowało takie danie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the great post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kasze, więc myślę, że takie danie chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam dosłownie wszystkie kasze, choć nigdy nie jadłam jej z grzybami, muszę wypróbować Twój przepis :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kaszę pęczak. Często gości w mojej kuchni.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanego urlopu a przepis super...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  22. I love buckwheat and mushrooms, as well Basia. Useful recipe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mais uma sugestão deliciosa, pelo que me parece! Tenho de a experimentar um dia destes!
    Deixando um beijinho, e os meus desejos de que faça uma excelente viagem até à Polónia, e de que tudo corra pelo melhor!...
    Tudo de bom! Até breve, então!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  24. As folhinhas verdes atraem o olhar, dando vontade de provar.
    Boa viagem e até a volta!
    Abraços.

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks so delicious!


    Catherine
    www.fashionardenter.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kaszę i grzyby, więc mnie przekonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  27. As usual interesting post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry szybki obiad! Pęczak bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Looks super delicious!


    Catherine
    www.fashionardenter.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mam grzybów he no chyba ze mnie babcia poratuje :) wygląda smakowicie :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż Kochana zgłodniałam :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  32. I hope you're enjoying your break!
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń