sobota, 16 grudnia 2017

Babka cytrynowa






Witajcie Kochani!😃😃😃
W dzisiejszym poście przepis na kruchą  babkę cytrynową.
Przepis jest naprawdę prosty i szybki w przygotowaniu.

Potrzebne składniki:

1,5 szklanki mąki ziemniaczanej
1 szklankę mąki pszennej
4 całe jajka
25 dkg margaryny
1,5 szklanki cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
5 łyżek oleju
1 łyżka octu
olejek cytrynowy lub sok z połowy cytryny
5 łyżki cukru pudru i sok z połowy cytryny do dekoracji

Przygotowanie:

Margarynę ucieramy z cukrem, wybijamy kolejno całe jajka. 
Następnie dodajemy powoli mąkę ziemniaczaną, mąkę pszenną, olej, proszek do pieczenia, 
ocet i olejek cytrynowy i dokładnie wszystko miksujemy.
 Pieczemy około 60 minut w 180 stopniach. 
Do soku z połowy cytryny dodajemy cukier puder, mieszamy i dekorujemy babkę.
 Smacznego! 


Dziękuje za odwiedziny i komentarze!
Pozdrawiam Was serdecznie!😊😊
                                                                    🎄🎄🎄🎄🎄🎄




36 komentarzy:

  1. Zjadłabym. :D Pozdrawiam serdecznie. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O taką babeczkę to u mnie w domu lubia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie łatwy przepis. Upiekę ją na Wielkanoc :)

    Dzięki za przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, babeczka musi być smakowita - trzeba wypróbować
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię jeść babkę cytrynową. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Babka kojarzy mi się z Wielkanocą:)))a to pyszne ciasto i powinnam piec cały rok:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja babeczka wygląda przepysznie! Chętnie wypróbuję przepis. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Babka jest przepyszna.Znam ten przepis .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Adoro bolo de limão!
    De quando em vez, costuma-se fazer aqui em casa...
    Beijinho! Desejo-lhe um feliz fim de semana, bem como um Feliz Natal, na companhia de todos os seus!
    Tudo de bom!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie takie babki :) Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu! Dokładnie taki sam mam przepis na tą babkę tylko Bez cytryny, I jest to moja ulubiona babka, niema uroczystości bez niej :-) Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. wszelkie takie "babeczki" kocha mój ślubny- jeszcze tylko mleko i jest szczęśliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam margaryny. Można zastąpić masłem?
    babkę robię zawsze na Wielkanoc ale Twoja wygląda bardzo apetycznie i pragnę już skorzystać z tego przepisu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można margarynę zastąpić masłem. Babka będzie jeszcze lepsza i bardziej puszysta. Czasami też robię babkę z masłem. Lubię ją jeść nie tylko na Wielkanoc:))

      Usuń
  14. Jeden z moich ulubionych deserów do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie szukałam przepisu na cytrynową babkę, wypróbuję, z góry wiem, że będzie pyszna! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Potwierdzam, pyszna jest babka cytrynowa! Pozdrawiam przedświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapiszę przepis na tą babkę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. I love this cake my dear !!!
    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks delicious!!! Thank you for recipe :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Narobiłaś mi wielkiej ochoty na słodkie, świetny przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam piekarnik zepsuty niestety nie kupię nowego bo mam ważniejsze wydatki :P

    OdpowiedzUsuń
  22. mmm jaka babeczka - lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech pokój, nadzieja i miłość będą w te święta prezentem dla Ciebie!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. pychotka! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks wonderful. I could go for a slice right now. Happy Holidays!
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  26. Babka pyszna, też taką piekę. Pozdrawiam Basiu, Wesołych Świąt...

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię babkę cytrynową :) Pychotka :) Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, życzę Pani zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń