wtorek, 16 stycznia 2018

Retro Art Journal





Witajcie Kochani!😃😃😃
Pomysł na moje prace nie powstał na specjalne wyzwanie, ale niespodziewanie przy
 okazji sprzątania domu. Poza tym bardzo podoba mi się styl retro na rożnych pracach,
więc i ja postanowiłam spróbować swoich sił. 
 Do moich prac użyłam bardzo wielu materiałów, jest koronka i rdzawe brązy.

Maziałam, przestawiałam  i chlapałam i powstało coś takiego.
Tak mi się to spodobało, że powstał pomysł na  jeszcze kilka nowych projektów.
Będzie jak znalazł na prezenty dla dzieci.💖

Podczas odwiedzin bloga Szymki dowiedziałam się o wyzwaniu Art Journal, 
a że jeszcze nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu postanowiłam zgłosić swoje prace.













Wyzwanie zgłoszone do:   Sandee & AmelieZielone koty "Z sercem" i  Steampunk










Dziękuje za odwiedziny i komentarze!
Pozdrawiam Was gorąco!😃😃😃



40 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te arcydzieła :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zatem zobaczę kolejne Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetna praca!
    Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. These came out really nice! Great job!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bonjour,

    Magnifique travail ! Toutes mes félicitations... et merci pour le partage.

    Gros bisous

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący efekt uzyskałaś.Zwłaszcza ten z muszelkami bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnifico trabalho!!!!
    Continue nos mostrando coisas lindas .
    Um beijo da Eliane do Brasil

    OdpowiedzUsuń
  8. Prace są piękne:))też lubię retro drobiazgi:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne prace! To mistrzostwo.
    Chylę czoło.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace,takie retro :D Powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, Twoje prace są po prostu rewelacyjne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG ale rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu! Twoja Praca jest po prostu Cudowna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Such arty work! I love it.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow zaskoczyłaś mnie tymi pracami. Nie znałam Cię od tej strony :)
    Cudne prace!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. What a fantastic project and looks like a lot of fun.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Estou maravilhada, com a qualidade e o detalhe destes incríveis trabalhos... que reciclaram tanta coisa... e produziram duas peças extraordinárias!
    Parabéns pelo talento, e criatividade!
    Continuação de uma boa semana! Beijinhos
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są , ten z kwiatem to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobiłaś cudeńka , jestem pod wrażeniem.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. The outcome is so beautiful.

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  21. Really lovely =)

    Great post, this looks really cool =)

    OdpowiedzUsuń
  22. The art pieces look so beautiful Basia!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, original and so creative!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana moja !! Bardzo się cieszę, że zainspirowałam CIę do stworzeia pracy. Wyszło CI cudownie ! Jesem pod wrażeniem Twojej kreatywności ! może zrobisz jeszcze coś? Bo tutaj jest wyzwanie retro na które Ciebie gorąco zapraszam http://szuflada-szuflada.blogspot.ie/2018/01/wyzwanie-styczniowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:)Z przyjemnością przyjmuję Twoje zaproszenie:)
      Buziaczki:-)

      Usuń
  25. Super praca!
    Pozdrawiam noworocznie i dalszych wspaniałych pomysłów życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Really amazing, you are very talented and gifted!
    Have a fantastic day!
    Greetings,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  27. This is really cool! I am in awe of all the wonderful texture you've created for your cover! Great metallic feel. Thanks for joining us at SASPC with your awesome project! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń