sobota, 30 lipca 2016

Bądź aniołem dla siebie i innych. / Be the angel for yourself and others.




Witam serdecznie!:)

Jesteśmy świadkami triumfu szeroko rozumianego postępu
 naukowego, a z drugiej strony zastanawiają nas
 lub raczej dziwią
poszukiwania kierunku ludzkości w jakim zmierza.
Jaki jest Anioł?
Delikatny, spokojny, pomocny, wspierający,
wybaczający, zrównoważony, rozumiejący.
Anioły są istotami o wysokiej wibracji.
Komunikują się z nami, ale my nie zawsze
jesteśmy  w stanie odebrać ich wibracje.
Chcemy  kontaktować się z aniołami,
sami zachowujmy  się tak, jak zachowałby się Anioł.
Trudne prawda?









Dziękuje za odwiedziny i komentarze! :))
Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego
 i słonecznego weekendu!:))






64 komentarze:

  1. Ważne by ten mój stróż mnie dobrze chronił, a moją rodzinę jeszcze lepiej. Piękna ta kamienica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jest własnie rola Anioła. Pozdrawiam cieplutko!:))

      Usuń
  2. Uwielbiam Anioły! Wspaniały post!
    Dziękuję Basiu i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam Anioły i otaczam się nimi w koło.
      Pozdrawiam gorąco!))

      Usuń
  3. Basiu, zrobiłaś piękne zdjęcia i poruszyłaś niesamowity temat :)
    Niedawno przeczytałam dwie piękne książki: "Tam gdzie spadają Anioły" Doroty Terakowskiej oraz "Zawsze przy mnie stój" Carolyn Jess-Cooke.
    One są obok nas, trzeba zamknąć oczy i poczuć ich dotyk.
    Miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:) Zgadzam się one są obok nas.
      Pozdrawiam serdecznie!:))

      Usuń
  4. Mocno wierzę, że każdy z nas ma swojego Anioła Stróża.
    Ja czuję Jego obecność. Kolekcjonuje Anioły. Nawet na swoim blogu mam dwa Anioły. gdy odwiedzisz Polskę zawitaj do Lanckorony bo one upodobały sobie szczególnie tę miejscowość.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak każdy z nas ma swojego Anioła Stróża, to piękne. Dziękuje bardzo Łucjo, może kiedyś uda mi się odwiedzić tą miejscowość.
      Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli! :))

      Usuń
  5. Też wierzę że każdy z nas ma swojego anioła stróża :-) śliczne aniołki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wierzę w Anioły, ich wyjątkową siłę i opiekę, a nade wszystko w mojego Anioła Stróża, który lekko nigdy ze mną nie miał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank God for His angels. Have a blessed Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mocno wierzę w Anioły i w swojego Anioła stróża, po prostu wiem i czuje jego opiekę :)
    Te aniołki z trąbkami sa przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pierwszy aniołek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your photos are so beautiful.
    Have a nice Sunday

    OdpowiedzUsuń
  11. Niejednokrotnie doznałam ich interwencji i to tak niemal namacalnie... I niejednokrotnie się zastanawiałam, czy niektórzy ludzie postawieni na mojej drodze to nie aniołowie w przebraniu człowieka...
    Piękna anielska galeria, Basiu. Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Małgosiu:) Pozdrawiam serdecznie!:))

      Usuń
  12. Lindo, uma bela colecção de anjinhos.
    Um abraço e bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you:) Happy new week too!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja szwagierka kolekcjonuje anołki :)
    Oby nas strzegły...

    OdpowiedzUsuń
  15. Anioły są piekne.Sama mam w domu kilka ich .Każdy powinien mieć swojego anioła co nad nim czuwa.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, każdy powinien mieć swojego Anioła. Pozdrawiam serdecznie!:))

      Usuń
  16. Very beautiful and emotional post...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje Aniu! Pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Angel is our protector always.... Magic kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful collection of angels, Basia. I liked this one of bronze quietly sitting on a table, I'd like he is my guardian angel.

    OdpowiedzUsuń
  20. The angel monuments look amazing!! I love this post Basia. Lots of kisses dear!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  21. What a lovely post and collection of angels!

    OdpowiedzUsuń
  22. I love angels!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne anioły :)
    A ja właśnie siedzę i haftuję aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks so much for stopping by!! Love all the beautiful angels and cherubs!! Stunning!!
    Hugs,
    Debbie

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie w słowach ujęłaś, jak powinniśmy się zachowywać...
    Znam kilku ludzkich aniołów i bardzo sobie ich cenię :)
    Dokładnie tacy są, jak w swojej refleksyjnej treści napisałaś...
    Figurki aniołków, są niezwykle piękne :)
    Również, mam ich kilka w domu :)
    Pozdrawiam Cię Basiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Oby tych ludzkich aniołów było wśród nas jak najwięcej. Pozdrawiam serdecznie!:))

      Usuń
  26. Uwielbiam anioły w każdej postaci :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Bellissimi gli Angeli!!
    Queste creazioni sono tutte stupende!
    Un bacione Manu

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała kolekcja aniołków. Sliczny post. Zapewne każdy z nas ma swojego anioła stróża. Jedni potrafią go wyczuć, inni doświadczają nieświadomie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Many thanks for sharing all these beautiful angels here!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie:) Lubię symbol anioła :)Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Asiu:) Miłego popołudnia i dobrej nocki.
      Pozdrawiam gorąco!:))

      Usuń
  31. Eu realmente acredito, que eles existem!...
    Adorei o post e as imagens!...
    Beijinhos
    Ana

    OdpowiedzUsuń