niedziela, 23 lipca 2017

Olejek różany / Rose oil






Witajcie Kochani!💋💋💋

Wytwarzany jest w procesie destylacji płatków parą wodną.
 Jego głównym składnikiem są związki alkoholi. Dzięki charakterystycznemu zapachowi korzystnie wpływa na psychikę i samopoczucie.
 Aromaterapeutyczne działanie olejku polega na łagodzeniu stresu, poprawianiu nastroju, relaksowaniu, zmniejszaniu napięcia nerwowego i ułatwianiu zasypiania.
 Co ważne jest to najmniej alergiczny olejek eteryczny na świecie.
 Dzięki temu korzystnie działa na skórę. Ma też właściwości antyseptyczne i przeciwzapalne. Koi cerę wrażliwą, a zmęczonej i szarej dodaje blasku.
 Korzystnie wpływa także na rozszerzone naczynka krwionośne, ponieważ
 wzmacnia je i zmniejsza zaczerwienienia.
Ostatnie badania wskazują, że olejek poprawia stan skóry starzejącej się wygładzając zmarszczki i zwiększając jej jędrność.
 A dodany do kremów pod oczy zmniejsza opuchliznę i usuwa objawy zmęczenia.


Kąpiele w płatkach czerwonej róży mają działanie ściągające skórę i antyseptyczne. Ponadto nawilżają i wzmacniają skórę. 
Olejki eteryczne  kwiatów o najpiękniejszym i urzekającym zapachu mają 
właściwości regenerujące skórę. Ponadto rozjaśniają przebarwienia skóry
 i leczą pękające naczynka. 
Taka kąpiel w płatkach róży to królewski relaks, na który powinniśmy
sobie pozwolić.😃😃



Dziękuję za odwiedziny i komentarze!
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego niedzielnego popołudnia!😃😃😃




37 komentarzy:

  1. How lovely! I really love essential oils. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taką kąpiel to i ja jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :-) Obok olejku z bergamotki różany jest moim ulubionym :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kąpiel marzenie:)))))))))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ja dawno nie miałam takiego relaksu :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. As usual interesting post! Thanks a lot)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Jutro robię sobie taką kąpiel! Biedne róże, ale przecież i tak by opadły;)
    Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, po królewsku, aż zapachnialo różami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It looks very relaxing and beautiful! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykąpałabym się w płatkach róż.:) Lubię bardzo Twój blog. Tyle tu przydatnych informacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting post, as always. I love rose oil and use it daily with my skin care along with rosewater. Happy Sunday, girl.
    xox
    Lenya
    new look: Something In Red

    OdpowiedzUsuń
  13. It's nice to know rose petals have such lovely benefits in addition to smelling nice.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie kąpiele to największy relaks :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham zapach olejku różanego

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeeeejj! Taka kąpiel? To RAJ! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Na taką kąpiel to ja się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post!!!Uwielbiam róże pod każdym względem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful, Basia. I'd love to!

    OdpowiedzUsuń
  20. Róża to prawdziwa królowa.
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach róży. Dwa lata temu z Bułgarii przywiozłam spore zapasy mydełek, olejków, wód oraz esencji różanych. Zapasy powoli się kończą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam wanny Ale bym takiej kąpieli chętnie zażyła

    OdpowiedzUsuń
  23. Really interesting post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  24. Really interesting post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię olejek różany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bardzo lubie różane produkty :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. I love the scent of roses :)
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  28. To jeden z moich ulubionych zapachów, właśnie skończył mi się olejek eteryczny, ale na półce w mojej łazience zawsze stoi woda różana i olej różany. Ostatnio kupiłam sobie krem arganowy z olejkiem różanym, mam też szampon z olejkiem różanym. Tak więc można powiedzieć, że jestem trochę zakręcona na punkcie tego olejku. Zapomniałabym - perfumy o zapachu róży też mi nie straszne :-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Looks really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  30. Za olejkiem nie przepadam, za to jestem fanką wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mais um post, com óptimas sugestões! Já tenho usado... tanto em aromaterapia... como em produtos para a pele!
    Beijinhos
    Ana

    OdpowiedzUsuń